ZANIMLJIVI BILLBOARDI ŠIROM BIH PRIVUKLI PAŽNJU JAVNOSTI

Od početka jula na prometnim lokacijama širom Bosne i Hercegovine pažnju prolaznika privlačili su zanimljivi billboardi sa raznolikim natpisima.

“Meni je mašta važnija od znanja”, “Šta se dobije kad se spoji s i z”, “Ko je izmislio rentgen?” samo su neke od poruka poslanih putem billboardima.

Poruke su izazivale komentare prolaznika koji su primjećivali da nije bilo informacija ko stoji iza ove reklamne kampanje. Ipak, većina onih s kojima smo tada razgovarali kazali su da ih je zaintrigiralo o čemu se radi.

“Sviđa mi se što su drugačiji, edukativni, po nekim porukama koje sam vidjela mislim da imaju neke veze s Njemačkom”, rekla nam je prolaznica na mostarskom Rondou.

Jedan od biciklista koji je u Sarajevu primijetio billboard o zemlji sa 40.000 km biciklističkih staza i 79,1 miliona bicikala kazao da je to pokazatelj da postoje uređene zemlje ekološki osviještenih ljudi od kojih možemo učiti.

“Bilo nam je zabavno pokušavati da pročitamo riječi sa jednog od plakata. Malo smo testirale svoje znanje njemačkog”, istaknule su dvije mlađe djevojke.

Billboardi po gradovima prikazivali su naučnika Alberta Einsteina, kompozitora Ludwiga van Beethoven, model Heidi Klum, vozača Formule 1 Michaela Schumachera, ali i druge zanimljive pojave iz jezika i života te su predstavljale pravi mali test znanja za sve one koji su ih primijetili na gradskim ulicama.

Cilj ovog dijela kampanje je sigurno ispunjen jer je privukla pažnju javnosti, a prilikom drugog vala kampanje postalo je jasno da iza svega stoji Goethe-Institut koji nam je u nastavku dao odgovore na sva pitanja.